Netflix не направи удар с новия си финансов отчет. Компанията обяви, че е загубила 1 млн. абонати по света в рамките на второто си тримесечие. Това се оказа вторият пореден период, в който платформата губи потребители. До този момент в САЩ и Канада тя се е разделила с 1,3 млн. души, което бележи третия път за последните пет тримесечия, в който тя губи плащащи абонати в най-успешния си регион на база средни приходи от потребител, пише CNBC.
За третото тримесечие Netflix очаква да привлече 1 млн. нови абонати, което е под средната прогноза за 1,8 млн. по данни на StreetAccount. Ако Netflix все пак успее да прибави 1 млн. потребители през следващото тримесечие, тя все пак ще е загубила абонати за деветте месеца на годината. За сравнение анализаторите по-рано тази година очакваха стрийминг гигантът да привлече близо 20 млн. души.
И все пак цената на акциите на Netflix нарасна с повече от 6% по време на следборсовата търговия. Компанията очакваше, че ще загуби 2 млн. абонати през тримесечието. Спад от 1 млн. определено звучи по-добре.
Може би положителните настроения на инвеститорите към компанията са свързани с плановете на гиганта за завръщане към растежа, които до голяма степен ще се реализират през 2023 г.
Netflix обяви, че включващта реклами нова услуга ще бъде пусната в началото на 2023 г. Всъщност това е забавяне спрямо края на 2022 г., когато Netflix се надяваше да пусне по-евтиното си предложение, както писа през май New York Times.
В тримесечното си писмо до акционерите Netflix очерта плановете си да се бори със споделянето на пароли, посочвайки, че ползва два различни подхода за целта в Латинска Америка, за да „намери лесен за използване начин за платено споделяне, което вярваме, че работи за нашите абонати и нашия бизнес, което да можем да пуснем през 2023 г.“
Netflix допълва: „Окуражени сме от наученото в началото и възможността да насочваме потребителите към платеното споделяне в Латинска Америка“.
Компанията завършва писмото си с оптимизъм. Инвеститорите изглежда се вслушват в ръководителите – Рийд Хейстингс и Тед Сарандос.
„Повторното ускоряване на растежа на приходите ни е голямо предизвикателство“, пише компанията. „Но ние сме минавали през трудни моменти и преди. Изградихме тази компания, така че да бъде гъвкава и адаптивна, а това ще бъде голям тест за нас и за културата на големи постижения. Имаме късмета да сме в силна позиция като лидер в стрийминг развлеченията по всички метрики (приходи, ангажираност, абонати, печалба и свободен паричен поток). Уверени сме и сме опитмисти за бъдещето“, се казва още.


Мехмед Дикме предрича сблъсък между Борисов и Пеевски
Киселова каза в прав текст кое е съборило кабинета
Ива Митева: ИТН прекрачиха една граница, от която няма връщане назад
Над 20-километрова колона от тирове на границата
101 проверки на обекти и лечебни заведения извърши РЗИ за седмица
Рекордна цена на медта: Идва криза в предлагането точно когато пристига AI бумът
Нещата не вървят добре за Netflix и Елисън в битката им за Warner Bros.
Как Toyota се оказа изключение от тенденцията в Китай
Защо Тайланд и Камбоджа продължават да водят една и съща война
Украйна предлага да се откаже от исканията си за членство в НАТО
Нов радар за 230 000 евро всява ужас сред шофьорите
Смартфонът се оказва по-важен от двигателя
Сбогувахме се с тези коли през 2025
Плюсове и минуси на газовата уредба при дизеловите двигатели
Поредното изискване на ЕС вдига цената на новите автомобили
Кристъл Палас притисна Сити, но въпреки това “гражданите” победиха
Доц. Киселова: Лоша комуникация, силно его и липса на правила бутнаха кабинета
Дрифтаджия с “Мерцедес” кара с над 303км/ч ВИДЕО
WSJ: Пийт Хегсет и неговият "Зомби-рейгънизъм"
Радев за атаката в Сидни: Нека помним поуките от миналото
преди 3 години Get woke, go broke. Следващият отчет ще е още по-лош. Никой не иска да гледа филми с определена квота за изкривеняци и диверсити. отговор Сигнализирай за неуместен коментар